mandag 22. juni 2009

Har sydd min første veske!!

Ramla tilfeldig innom http://annesand-annesand.blogspot.com/ og likte veskene hun hadde sydd. Når fremgangsmåten på toppen av det hele var nøye forklart, klarte jeg ikke å motstå fristelsen. All ære til de som orker å ta seg tid til å lage detaljerte oppskrifter til oss andre dødelige som må ha alt inn med teskje...

Og her er resultatet! Er faktisk kjempefornøyd. Sydde to lommer i foret, ei til mobilen og ei til alt annet småtteri som havner i veska..

6 kommentarer:

Lisemor sa...

Hallo, og takk for besøk og koselig kommentar i bloggen min. For en flott veske du har sydd! Må kikke litt til. :o)

Strikkelines sa...

herlighet for en flott veske du har laget deg....mmm..grattis....flott de nåleputene også..ha en flott mandagskveld

Heidi sa...

Så kjempefin den ble! Tipper det blir flere vesker etterhvert :)
Er litt usikker på om du har sett kommentaren min i et tidligere innlegg om at det ligger en award og venter på deg i bloggen min.

Lene Regine sa...

Kjempefin! tar du i mot bestillinger?

God St. Hans!

Synnøve Baustad sa...

Så flink du e - både med bloggen og veska!

Hanne sa...

Utrolig tøff veske!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails