søndag 21. juni 2009

Ut på tur, aldri sur..

Har så smått begynt å teste hvor mye armen og skuldra holder. For ikke å starte for hardt, har jeg hekla ferdig ei nålepute jeg starta på for ei god stund siden. Kosa meg stort der jeg satt og hekla.
Hadde aldri trodd at jeg skulle få abstinenssymptomer av å holde meg borte fra håndarbeid!!! Må bare innrømme at jeg er avhengig:)

"Den sunneste gymnastikk er å reise seg fra bordet i rett tid"
Ikke bestandig så lett å leve opp til dette ordtaket når middagen består av grilla steinbit med parmaskinke og en nydelig salat med pære, blåmuggost og valnøtter!
Har vært aktiv denne helga. Gikk lange turer både lørdag og søndag, totalt 14 km.
Det er faktisk utrolig deilig å komme seg ut og i aktivitet selv om værgudene svikta begge dagene. Håper på bedre vær neste helg..

1 kommentar:

Lene Regine sa...

Hei! Det så jo riktig så godt ut;) Det ligger en award til deg på bloggen min.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails