tirsdag 21. juli 2009

Et lite livstegn..

Hadde en kjempetrivelig tur til London.
Bare synd at jeg ikke hadde med et ekstra sett føtter, for vi vandra London på kryss og tvers.

Hadde egentlig ikke planer om en tur opp i London Eye fordi jeg har skikkelig høydeskrekk.
Men kunne ikke være noe dårligere enn mine reisekamerater, så da var det bare å hive seg i det.
Utsikten fra toppen var så utrolig flott at jeg storkoste meg og rett og slett glemte å være redd.

Sommeren i nord har vært kaldere enn ønsket, men inn i mellom dukker det opp godværsdager som bare MÅ nytes for vi aner ikke hvor lenge det er til neste dag med skikkelig sommervær.
Og når været er godt, finnes det ikke noe finere sted..


Midnattsol og blikkstille hav...



2 kommentarer:

Lisemor sa...

Å, London! Har ikke vært der på masser av år! Det er herlig å komme seg litt bort av og til, og ikke minst herlig å komme hjem igjen til den flotte Nord-Norske naturen. Jeg nyter hver dag nå, kan liksom ikke få nok av naturen. Et motstykke til stressende hverdager som nærmer seg raskere enn man egentlig er klar for...

Heidi sa...

Er litt misunnelig på Londonferien du har hatt. Vi skulle ha vært i London akkurat nå, men valgte å være hjemme pga den berømmelige influensaen... Det får bli et annet år i steden for.
Det ligger en award og venter på deg i bloggen min :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails