søndag 2. august 2009

En liten titt innom

Har ikke tilgang til data i campingvogna så det blir lenge mellom hver gang jeg titter innom.
Nyter fortsatt ferien og ikke minst godværet som faktisk har slått seg til ro her nord. Ikke akkurat hverdagskost med temperaturer over 20 dag etter dag. Så nå er alt husarbeid satt på vent. Vet nemlig av erfaring at været snur brått, så her handler det om å nyte mens man kan. Derfor gror alt ned hjemme mens jeg nyter gode dager i campingvogna:)
Har en ny runde med trøbbel med armen så håndarbeid får vente litt. Det er likevel nok å ta seg til. Dagene går med til turer til lands og til vanns, leser bøker og ikke minst total avslapping.


Har fått en flott award fra heidiskreativesider.blogspot.com
Takker så mye:) Sender den tibake til avsender samt følgende blogger:

lise63.blogspot.com

laila-karin.blogspot.com

strikkelines.blogspot.com

limaslykke.blogspot.com

leneregine.blogspot.com
ti-nos.blogspot.com
finnmarkskisten.blogspot.com
frkenlykkelig.blogspot.com

5 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Tusen takk fort hyggelig award

Beyla sa...

Tusen takk, det var koselig! Uff, leit å høre om armen, håper du blir fort frisk igjen!Synes din sommer høres mye bedre ut enn min, er for stressa til bøker og sola er mest til irritasjon når svetten hagler mens man holder på med gårdsarbeidet... sånn er livet! ;) du får kose deg for oss begge

Lene Regine sa...

Tusen takk! Fortsatt god sommer til deg:) Vi sees vel i midten av august. I morgen tidlig reiser vi til Houston og blir borte ei uka. Gleder meg helt villt!

Kos dæ i campingvogna!

Lisemor sa...

Hei! Fant plutselig ut at jeg har fått en award av deg. Tusen takk! Her nytes og godværet, og blogging og data blir sånn av og til bare. Men det er jo sånn det skal være når naturen viser seg fram i all sin prakt. Nyt godværet!

Tino sa...

Hei
Tusen takk for award. Jeg synes du er tøff som ble med opp i London eye, jeg har nemlig også høydeskrekk og vet hvor vanskelig det kan være ;)
Kjempeflotte bilder.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails