søndag 13. september 2009

Endelig tilbake i bloggverden!!!

I to uker har dagene og kveldene våre gått med til oppussing av hytta vi har kjøpt. Det har vært strevsomme uker hvor eneste formen for håndarbeid har vært maling, maling og atter maling. Blir nok ikke å male mere panel med det første etter utallige vegger og tak. Hadde nok ikke sett for meg hvor mange strøk som egentilig måtte til; to strøk med kvistlakk, to strøk med grunning og to strøk med maling.....
Men nå er vi ferdig med de viktigste rommene, resten males til våren. I helga flytta vi inn i hytta og vi har virkelig nytt dagene. Har til og med gjort ferdig ei matte til soverommet. Er godt fornøyd med den, og nå er jeg ENDELIG klar for nytt håndarbeid.:)

2 kommentarer:

Lisemor sa...

Ja det er mye arbeid å male panel, men du så flott det blir når det er ferdig! Håper du vil vise oss noen bilder fra drømmehytta etterhvert.
Matta di ble kjempeflott! Ble så inspirert av den forrige du heklet at jeg har bestilt meg en heklekrok fra Nøstebarn som visstnok skal være fin til mattehekling. Ønsker deg en fin kveld!

Stubbetufsa sa...

Flott matte!
Jeg trodde først at du hadde vevd den, men når jeg ser nærmere etter, ser jeg at den er heklet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails