onsdag 23. september 2009

Ting endrer seg underveis...

Av en eller annen grunn lager jeg bestandig ting til andre enn meg selv, men denne gangen hadde jeg andre planer!
Ville prøve å strikke pulsvarmere i Tynn Alpakka fra Du store alpakka, pinner nr 2,5. Fant et mønster hos Drops Design som jeg tilpassa mine ønsker og satte i gang. Etter hvert som jeg strikka, ble jeg mere og mere usikker på om det virkelig var pulsvarmere jeg egentlig ville ha..
Da jeg var kommet så langt, gjorde jeg helomvending og bestemte meg for at det var votter jeg egentlig ville ha:) Så da var det bare å strikke videre.

Jeg var skikkelig fornøyd med det endelige resultatet, men uheldigvis var min datter like fornøyd...


Så her sitter jeg nå, fortsatt like votteløs....
Klok av skade har jeg lært en ting:
Neste gang skal jeg ikke vise fram det ferdige resultatet før jeg har fått tatt det i bruk!!

3 kommentarer:

Lisemor sa...

Oi! Det ble skikkelig lekre votter, du! Du får hive deg rundt og strikke et par til, så du og holder deg varm på hendern i vinter! Måtte flire litt og, akkurat sånn er det her hos oss også. Jeg skal endelig lage noe til meg selv, og så er det en eller annen som "knabber" det før jeg får begynt å bruke det selv. Men man skal vel være glad for at det man lager blir likt.

Pinneguri sa...

He, he, det gjør du nok rett i, de syns jeg er fine også og hadde jeg vært datter nr 2 ... ;D

Muffin sa...

Å de ble kjempefine! jeg kan levende forestille meg hvordan det kjennes å ha dem på. Sitter akkurat og strikker i tynn alpakka, men det skal bli bamse til Redd Barna :)
Jeg synes du burde strikke et par votter til deg selv også. Fordi du fortjener det.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails