søndag 4. oktober 2009

Naturens kunstverk

ISKUNST
Føler behov for å forklare i tilfelle noen har observert meg i litt rare stillinger i dag:)))
Tok nemlig med meg fotoapparatet ut i godværet og skulle ta bilder av utsikta fra hytta. Men midt opp i fotograferinga oppdaget jeg flotte fotomotiv på bakken, og dermed har jeg krøpet rundt på alle fire, hengt halvveis utenfor kanten ved bekken, ligget på magen m.m. Så hvis noen observerte meg på avstand, må de nok ha lurt på om det hadde tørna helt for meg:)))))

RIMKUNST
Utsikta som var årsaken til alle mine krumspring...



4 kommentarer:

Lisemor sa...

He he, ser for meg et artig syn der du kryper rundt med kameraet. Men jaggu lønte det seg, for bildene er nydelige!

Tussi sa...

"Dumpa" innom bloggen din.
Ja, nå er vinteren farlig nær, må vel finne fram snøskufla snart..
Er imponert over alle de fine strikkearbeidene dine :-)

Hanne sa...

Flotte bilder! Det var så godt å få sola tilbake - her hos oss har det regnet i ukevis, og vi trodde nesten ikke det var sant da vi våknet til solskinn på lørdag. Herlig :-)

Stubbetufsa sa...

Det var fine bilder du hadde tatt! Jeg liker også å fotografere nede på bakken, man finner så mye fint der! "Iskunst" var utrolig flott!
Hilsen fra en nord i Troms!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails