mandag 19. oktober 2009

Ting og tang fra fjæra

Har hatt en lang og regnfull høst som brått og alt for tidlig gikk over til vinter. Plutselig er mildværet tilbake igjen, snøen borte og opp mot 9 varmegrader. Skjønn det den som kan..
Derfor er det ekstra koselig å kikke igjennom sommerbilder og drømme meg litt bort.
Elsker sjøen , tror nok ikke jeg kunne bosatt meg et sted hvor jeg ikke hadde sjøen like i nærheten.
På rusleturene i fjæra har jeg samlet litt forskjellig som jeg brukte da jeg laget dette bildet som henger på hytta. Bildet er ikke særlig skarpt, men får duge.
Deler av bildet




Uklart...




6 kommentarer:

Monicas sa...

takk ska du ha for gode ord inne hos meg..her hos oss ha det regna å det e fem grader varmt...lengta etter en fin og ikke fullt så våt høst...ha en flott kveld i nord

Stubbetufsa sa...

Uklart, javel, men nok til at man får se en vakker veggpynt!

Lisemor sa...

Steike så flott sommerbilde du har laga! Utrulig fint! Har flere ganga tenkt jeg sku prøve å lage sånne, men det har aldri blitt noe av.

Frøken Lykkelig sa...

Å det var et utrolig fint bilde!! Så flink du er!!! Ja det er utrolig hvor fort tiden går nå til jul. Og jeg har diverse prosjekter på gang... men om jeg blir ferdig i tide er en annen ting :-) Om så... så får jeg bare gjemme dem til neste jul :-) Kjekt å ha liggende endel gaver :-)
Nå er huset "shinet" og jeg skal snart på jobb. Men først en liten runde med symaskinen :-) Ha en herlig dag !

cille sa...

Flott sommerbilde du har tryllet fram! Og de lommetøflene var kjekke med den fine blondekanten på! Ønsker deg en fin og kreativ uke! Klem...

Farmors sa...

Nå hadde jeg skrevet en hel masse, men noen ganger er det så vanskelig å få lagt kommentarer igjen. Ville bare si at jeg likte meg her hos deg! Masse flotte naturbilder, og koselige håndarbeider.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails