søndag 1. november 2009

Atter ei helg er over...

Har tilbragt helga på hytta. Det er utrolig godt å ha en plass å dra til når helga nærmer seg, men fridagene går bare så alt for fort!
I løpet av natta hadde tåka kommet sigende og laga ei skikkelig trolsk stemning da vi våkna.
Kvaløya, som ligger på andre siden av sundet har forsvunnet i tåka. Nesten så man skulle tro at Ringvassøya hadde slitt seg fra fortøyningene og seilt langt avgårde i løpet av natta...

Votter og sokker til en liten herremann som er ventet i januar.



Votter til en liten kar som meldte sin ankomst i sommer.


4 kommentarer:

Tino sa...

Så nydelig sokker og votter du har strikket! Den boken du anbefaler i innlegget under høres litt spennende ut.Jeg har bestilt etpar på biblioteket som jeg venter på, så deilig å ha noe å lese på nå på denne tiden .
Ha en fin kveld videre, klem :)

Gurimalla! sa...

Så mye fint du lager!
God helg!

bodil sa...

Hei.Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på bloggen min.Koselig det...Så flink du er med hændarbeid.Enig gått å komme seg bort på hytta.Vi har hytte på Oppdal å prøver å komme oss dit så mye vi kan.Kommer tilbake å tar en titt hvis det er greit.Ha en riktig fin Søndagskveld.Bodil...

Janes hobbykrok sa...

Oi oi, her var det mye fint. Flotte votter og søte ting til den som kommer. Fikk nesten lyst til å prøve meg på noe til babyer jeg også, hyttenaboen min skal bli bestemor, så kunne jo laget noe til den..... Takk for tips. Ha en fin helg. Jeg besøker siden din igjen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails