søndag 15. november 2009

Helgetur til Oslo



Har tilbragt helga i Oslo for å besøke sønnen vår som har flytta så alt for langt unna:(
For de som kjenner oss godt kommer det nok ikke som en overraskelse at vi er glad i god mat...
Delicatessen på Grynerløkka serverer utrolig god tapas og er et sted vi ofte besøker når vi er i Oslo. Vi måtte selvfølgelig innom denne gangen også, og det var en mett og fornøyd gjeng som senere rusla ut døra.
Har ikke vært produktiv på håndarbeidsfronten den siste tida, men har store planer om å endre på det i tida fremover .

2 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Å du hellige så godt det der så ut!!! Ja ingenting er som et godt måltid! Og tapas er jo bare såååå godt!
Ja det er viktig å ta seg tid til å nyte de fantastiske fargene som er på denne tiden. Det er nydelig fint! Men jeg er glad for at jeg ikke jobber ute i denne tiden! Og bedre blir det jo hvis det kommer litt snø! Men her var det jo 9 grader i går.. helt vilt!
Ha en herlig mandag :-)

Bente sa...

Å, det så kjempegodt ut!
Jeg har helt glemt å svare deg på spørsmålet i bloggen min. Du finner mønster på boleroen jeg har strikket i boka Strikk i en fei, og i heftet Sandnes Easy 0703.
Ønsker deg en fin avslutning på helgen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails