lørdag 28. november 2009

Morgentur

Når man har hund, har man ikke noe valg. Opp og ut på morgenen uansett om man vil eller ikke. TRODDE JEG!!!!
Da vi bestemte oss for å få hund i huset, var det de tidlige lufteturene jeg gruet meg til. Så for meg hvordan jeg stuptrøtt og halvt i svima skulle subbe rundt i området vi bor i..
Slik har det slett ikke blitt!
Her er det JEG som er våken og har lyst på en liten tur ut, mens "gullet" vårt sover som en stein. Det er veeeldig motvillig hun kommer tuslende. Har bare lyst til å sove videre. Nesten som å ha tenåring i huset:)
Nå har vi akkurat vært ute å gått oss en lang tur og er nå klar for frokost..

Hvis man ser seg litt rundt når man er på tur , kan man få øye på de mest utrolige skulpturene naturen selv lager.
Ser nesten kunstig ut..


3 kommentarer:

Eivor sa...

haha.... tror det er mange som kunne ønske seg en slik hund - med godt sovehjerte og stor blœre .....

Laila -Karin sa...

Vihasr og en som helst vil ligge i sengen å kose om morningen.
Vi er heldig vist vi klarer å få henne ut i ti tiden.

Ane sa...

Måtte le når jeg leste dette. Jeg har ei tollertispe selv, og hun er helt lik. ;) Hun nekter å gå ut om morgenen. Hvis det er opp til henne vil hun gjerne sove til 14. Hehe.. ;) Dette var en koselig bloggoppdagelse. Hit skal jeg komme tilbake. Legger deg i blogglisten min. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails