søndag 22. november 2009

Mørketid

Mørketida nærmer seg sakte, men sikkert. Sola er borte her i Tromsø i to måneder, og er ikke tilbake før 21.januar. For de som ikke bor her, kan det høres ut som om vi lever i stummende mørke. Jeg vil heller beskrive det som utallige varianter av blått.
For mange er dette ei tung tid. Mangelen på skikkelig dagslys gjør sitt til at man føler seg konstant trøtt.
Selv storkoser jeg meg i tida før jul. Synes faktisk at adventstida er bedre enn romjula.
Det kan se ut som om jeg ikke holder på med noe håndarbeid for tida, men årsaken er en annen.
Er i full gang med julegaveproduksjonen, men velger å vente med bilder av dette så ikke gavene avsløres...

1 kommentar:

Josefine sa...

Heisan!

Så fine bilder du har tatt..

Enig med deg, adventstiden er som ofteste den beste. Jeg koser meg glugg med juleforberedelsene:)

Tusen takk for hyggelig besøk hos meg!

Vet du...de vottene har jeg kjøpt av moren til en syvenninne av meg. Hun er over nitti år og strikker fortsatt votter på løpende bånd! Jeg aner ikke om hun har mønster på dem eller om hun evt. gir det bort. Skal spørre min venninne om det, så skal jeg gi deg en tilbakemelding. Men hun selger ihvertfall ferdige votter om du skulle være interessert. Stor klem fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails