lørdag 12. desember 2009

God mat og gode venner

Gleder meg skikkelig til i kveld. Er invitert på lutefisk hos et vennepar. Alle som kjenner meg vet at det skal utrolig tungtveiende grunner til før jeg takker nei til et godt måltid:)


TIRI
Tenk at det allerede har gått TO år siden dette lille nøstet ble en del av livet vårt.
Husker godt de såre skrikene hennes da hun skulle sove første natta hos oss. Som en av et kull på 12 valper var nok overgangen stor for henne.

Det er rart hvor fort vi glemte følelsen av de sylskarpe pirayatennene hennes, de små uhellene hun hadde inne fordi vi ikke var oppmerksomme nok, testinga av tålmodigheten vår når vi trente lydighet på henne.

I dag har vi verdens beste kompis som alltid er glad for å se oss, en flott turkammerat, hun elsker mennesker og kan ikke skjønne at folk kan gå forbi henne uten å hilse på(bortskjemt???)
De som sier at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri kjøpt seg hund:)





1 kommentar:

bodil sa...

Hei.Kos deg masse med Lutefisk.Nydelig hund.Har så lyst på hund men får ikke med meg min bedre halvdel på det.Så får bare kose med katta oss.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails