søndag 27. desember 2009

Julefred i stua

Vi hatt ei trivelig julefeiring med huset fullt av folk. Nå begynner det å tynnes kraftig ut. Det er skikkelig kos med fullt hus i jula, men det skal også bli godt å ha det stille og rolig rundt oss.
Nå er det JEG som kjenner behovet for å farte rundt på romjulsbesøk:)

Hadde en mengde kokte poteter igjen etter middagen, og fikk plutselig lyst til å bake potetlomper.
Kan ikke huske sist jeg spiste varme lomper med brunost eller smør og sukker.

Måtte bake en runde til med julebrød. Prøvde ei oppskrift jeg fant hos http://trineblogg.blogspot.com/
Nydelig!!!


3 kommentarer:

Lise sa...

Heisann og takk for besøk i bloggen min. Så masse koselige innlegg du har postet siden sist jeg var her! Man kommer jo helt i bakleksa når man ikke er innom jevnlig, men sånn blei det nå. Håper du har en trivelig romjulstid!

Monicas sa...

innom å ønsker ei fortsatt go jul....fikk vann imunnen av innlegget....

bodil sa...

Hei.Ønsker deg og dine en riktig fin og koselig Romjul.Bodil..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails