søndag 3. januar 2010

Fjernstyrt start på det nye året!!


Skulle egentlig legge inn bilde av to fiskeluer jeg hadde strikket, men klarte det store å slette bildene fra kameraet før jeg fikk lagt dem inn på bloggen:(

Lover godt for året som akkurat har startet...

Får trøste meg med at de to små mottakerne ble fornøyd med luene:)
Luene var en variant av luene over. Mønster og bilde er hentet hos
http://www.knitty.com










Solrødme på himmelen varsler om at det ikke er lenge til vi har sola tilbake i Tromsø.


Ble veldig overrasket og glad da jeg oppdaget at jeg hadde fått en award fra IngridHun har en kjempeflott blogg som jeg anbefaler på det varmeste.






4 kommentarer:

bodil sa...

Hei.Kjempe fine luer.Virkelig fin.Regner med att disse blir de virkelig gla for.Nydelig bilder.Ønsker deg en riktig fin start på det nye året.Klem fra Bodil..

Heidi sa...

Festlige luer!
Men trist at du mistet bildene. Det er alltid ergelig.

Lise sa...

De luene er bare herlige! Synd du mistet bildene, det er jaggu ikke alltid en rekker å ta bilde før tingene forsvinner ut av huset. Særlig nå som det er mørkt mesteparten av døgnet. Men som du sier snur det snart... :o) Ha en flott uke!

Monicas sa...

heisann i det nye året...knallfine luer du har laget..ikke mange av disse vil æ tro...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails