fredag 22. januar 2010

Helg og kvalitetstid

Kan se ut som om jeg ikke "produserer" noe håndarbeid for tiden, men skinnet bedrar.
Har strikka og tova disse vottene, størrelse 1 år.
Et annet vottepar er nesten ferdig, bare tommelen gjenstår.
Nå er jeg klar for noen timer på jobb før jeg tar helg.





De som er usikre på hva "kvalitetstid" betyr,
trenger bare å tilbringe noen minutter sammen med en hund:)

Rett etter jobb bærer det strake veien til hytta.
Ønsker dere alle ei riktig god helg!!!

7 kommentarer:

Hanne sa...

God helg! Kos deg på hytta :-)

Pludrehanneklem

Ingrids Strikkeri sa...

Herlige snøvanter;)
Og ja hvilken skjønn hund. det er kvalitetstid det;)
Ønsker deg en knallkoz tur til hytten og god helg;)
Hilsen Ingrid

bodil sa...

Hei.Hælle dussen for en nydelig hund.Bamse..Får så lyst til å være go med den.Kjempe fine votter.Ønsker deg en hyggelig helg.Klem fra Bodil..

Stubbetufsa sa...

Du er god som får noe fra fingrene! Vottene er fine, og du har et nytt par ferdig!
Jeg strikker og rekker opp...
Herlig hund!

Lise sa...

Så søte votter! Kos deg masse på hytta med den skjønne voffsen!

Janes hobbykrok sa...

Fine og varme votter. Søt hund også. Ha en fin kveld.

randi K design sa...

Skjoenn hund! Hun likner veldig paa min aatteaarige tispe, Eini!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails