torsdag 14. januar 2010

SALG!!!!

Ser ut til at jeg ikke trenger å vente helt til neste jul for å få flere deler til serviset fra
Green Gate:)


Det var like før jeg heiste flagget (til tross for at jeg ikke har flaggstang) da jeg oppdaget at Taras i Tromsø hadde salg.
Var ikke sen om å få klærne på meg, raske med meg minibankkortet og haste ut døra.


Nå er det bare å få malt kjøkkenveggen på hytta, få opp hyllene og få serviset på plass.
Det er et servise som skal være i daglig bruk, ser ikke poenget i å gjemme det bort til senere bruk.
Livet er for kort til å spare på koppene. Det gjelder å leve her og nå:)



7 kommentarer:

bodil sa...

Hei.Kjempe fint servise.Enig med deg veldig kjekt med å få bruke det man har og ikke bare ha det på pynt.Ønsker deg en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil..

Hanne sa...

Livet er for kort til å spare på koppene.

Det var utrolig godt sagt. Adopteres som gullkorn her og nå :-)

Tenk at du fant Green Gate på salg, jeg trodde ikke slikt forekom.

Pludrehanneklem

Stubbetufsa sa...

Så enig. Bra det var salg!
Du får kose deg med oppussingsprosjektet på hytta!

Ingrids Strikkeri sa...

Ååå så knallfint;) Akkurat min smak;)
Slikt er det kos å dekke bord med ja;)
God arbeidshelg med dine prosjekter;)
Hilsen Ingrid

Muffin sa...

Ja, det er for kort til å spare på koppene! Men jeg har stor glede av koppene jeg har arvet, som andre har spart på for meg :)
Jeg ble sulten av å besøke bloggen din, de vulkanbollene ser herlige ut, for ikke å snakke om andre lekkerbiskener lenger ned her...

Lise sa...

Det var godt sagt, Randi! Jeg har liksom en tendens til å "spare" på finserviset mitt, særlig koppene etter farmor. Kanskje jeg får ta de fram litt oftere. :o)

Lovise sa...

Så heldig du var. Jeg har også lyst på det serviset, men foreløpig har jeg bare en eneste kopp, og den brujer jeg flittig:)

Tenker jeg må bake noen vulkanboller, de så himmelsk gode ut.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails