søndag 11. april 2010

Møte med luftens majestet

På tur hjem fra hytta fikk vi øye på ei ørn som satt på en stolpe like ved veien.
Den så ikke ut til å bry seg med at vi stoppet og tok noen bilder.
Man ser ikke hvor stor den er før den slår ut vingene og flyr av gårde.

Nesten så jeg kjente et snev av ærefrykt over å få komme så nært inn på den.


Selv om det ser ut til å gå mot vår, kan det være godt med noe varmt på beina.
Derfor fant jeg fram Sterk fra Du store alpakka og strikka meg sokker.
Et utrolig deilig garn å strikke med.
40%mohair, 40%alpakka og 20% nylon.


Mønstret ble til underveis.





5 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Skulle gjerne sett en slik her, men det er lite sansynlig.
Må ha vært gøy å få den i linsen.
Klem

GryNoKa sa...

Superflotte bilder av ørna!
Fin uke til deg!
Klem : )

Tussi sa...

Der kom du på skuddhold, ja!
Flotte bilder av luftens majestet :)

Elkat sa...

Nydelige bilder av ørna.Der har du vært heldig..Flotte bilder!
Og flotte sokker,fin farge.Godt med ullsokker ei stund til..
Ha en fin tirsdag!

Frøken Lykkelig sa...

Hei!!
Ja peoner er også helt nydelige blomster.. plantet en i fjor..men de sier at det kan ta 5 år før de får blomster.... og her i nord så vet man jo ikke ;-)
De tova vottene med nålefilting ble kjempefine. Skikkelig fine ble de!!! Sånn må jeg prøve meg på !
Ha en finfin dag !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails