søndag 30. mai 2010

PANIKK!!!!

Tenk at det var mulig å nesten ødelegge helga før den fikk startet!!
Årsaken til dette var mine små grå.
Altså ikke mine små grå hår, men mine små og tydeligvis svært glemsomme hjerneceller.
Det finnes ikke noen større brøler (for meg) enn å dra
på hytta UTEN HÅNDABEID!!!
Nesten skummelt å kjenne panikken som kom smygende da jeg oppdaga fadesen.
Kunne nesten tro at jeg var en smule avhengig av håndarbeid...


Heldigvis hadde jeg husket lesestoff.
"På jakt etter en skytsengel" er en veldig sår selvbiografisk barneskildring.
Anbefales!




Avskårne blomster måtte jeg selvfølgelig ha med på hytta.
Neste helg SKAL jeg også huske å ta med håndarbeid....









5 kommentarer:

GryNoKa sa...

Bra og hør at det er andre som har det sånn...
Bra du hadde med bok, nydelige roser forresten.
Ha ei fin uke!
Klem : )

Tussi sa...

Den følelsen kjenner jeg godt!
Løsningen for min del ble å ha liggende noen garn-nøster, strikkepinner og en heklekrok på hytta - til nødbruk...

Elkat sa...

Oi,det var ikke bra nei.Fint at du hadde lesestoff da.Kan kanskje være lurt med litt nødproviant på lur ,på hytta.
Ikke alltid man får med seg alt,kjenner til det.
Ha ei fin uke!

Snertne sneller og små nøster sa...

Det der er jo nesten krise det....men du kommer nok ikke til å glemme det flere ganger :-) Ser at flere foreslår kriselager, og det er vel ikke så dumt - det tror jeg at jeg skal ordne meg med jeg også ;-)

Så bra at du kommer med bokanbefaling :-D Skal ikke se bort fra at jeg kommer til å lese den boka i løpet av sommeren.

Ha ei fin uke og klem fra Siv

Alven sa...

Hei :-)

Ja hyttetur uten håndarbeid kan jeg skjønne at man kan få litt abstinenser av :-) Men godt du hadde godt lesestoff med :-) Jasså så du har tibbe du også :-) Herlig rase :-) Min Luna er fra utenfor Tromsø :-) Så hun er nordlending :-) Gutten kommer fra bergen da.... får håpe han er mer som en nordlending :-) hehe :-)


Ønsker deg en flott uke :-) Her skinner solen hvertfall og varmen har endelig kommet :-)


Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails