torsdag 6. mai 2010

Takk og pris for korttidshukommelse!

Slik så verandaen vår ut for ei uke siden..
Humøret mitt var langt under null.
MEN så dukker sola fram fra det tykke skylaget, temperaturen stiger og snøen smelter,
og plutselig er all elendighet borte som dugg for solen:)
Takk og pris for at man glemmer fort..

Godværet må selvfølgelig feires med solskinns-snurrer


og vanlige kanelsnurrer
Nam...


Jeg har ikke lagt alt håndarbeid på hylla selv om det kan se slik ut.
Holder på med to strikkeprosjekter som skal bli bursdagsgaver,
men skal legge bilde ut på bloggen straks jeg er ferdig med disse.

Nå er jeg klar for varme snurrer og ei trivelig stund foran tv
mens jeg storkoser meg med å se på TANGERUDBAKKEN.
Beste serie jeg har fulgt med på lang tid!
Snakk om humørspredere!!!

2 kommentarer:

Randis side sa...

Deilige solskinnsboller! Rart det der; man husker kun solskinnsdagene :) Heldigvis! Fin side! Legger meg som følger hos deg! ha en fin helg! ☺

Snertne sneller og små nøster sa...

Hei hei! Tror vi skal prise oss lykkelig for korttidshukommelsen ja ;-) Å, det så så godt ut med solskinnsboller og kanelsnurrer - ble sulten jeg :-D

Lesering anbefales på det varmeste - det er skikkelig givende. Synd du ikke bor i Trondheim, vi mangler nemlig et medlem nå. Lykke til med oppstart :-)

Legger meg til som følger på bloggen din jeg :-D

Riktig god helg og klem fra Siv

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails