mandag 24. mai 2010

Til en elgjeger...

En god venn og ivrig elgjeger feira 50årsdag i helga.
Kunne ikke la sjansen gå fra meg til å strikke disse vottene
som jeg snublet over på nettet.
Har laget min egen vri på mønsteret.
Morsomt å se at gaven falt i smak:))))


Nærbilde av mønsteret




Da vi kjøpte hytta, var den brun.
Jeg har alltid syntes at ei kysthytte skal være lysere i fargen,
og derfor valgte vi en gråfarge som vi ble veldig godt fornøyd med.
Nå gjenstår bare å male staffasjefargen.



6 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

God kveld :-) Så fin farge det ble på hytta :-D
Regner med det fulgte litt latter med gaven du hadde strikka til elgjegeren ;-) Jeg lo i alle fall godt...

Det er ikke sikkert du har sett det, for jeg skrev på det forrige innlegget ditt - men det ligger noe til deg inne på bloggen min.

Klem fra Siv

Randis side sa...

Morsomme votter :))) Ha en fin uke! Klem

Villmarkstausa sa...

Knallfin hytte. Vottene er herlige.
Hilsen en jeger;-))

Elkat sa...

Flotte og morsomme votter,de måtte falle i smak ja:)
Fin farge på hytta deres,liker godt grått jeg og,har grått på veggen i gangen min.Er enig med deg i at hytter ved havet skal være i lyse farger..
Ha ei fin uke!!

Elin H. sa...

Haha, så kjempefine votter du har strikka!! :)

hobbybloggerne sa...

Hehe. Utrolig fint og morsomt mønster på vottene med elgene.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails