onsdag 9. juni 2010

Hva har jeg gitt meg ut på?????

Det er ikke bestandig at jeg tenker så nøye igjennom alle
ideene jeg får..
Dette er en av de gangene...

Fikk lyst til å hekle et pledd som kan varme
meg når jeg nyter sene kvelder på verandaen på hytta.
Vet så inderlig godt at selv om kalenderen viser sommer,
sliter gradestokken med å henge med...


Mitt problem nå er at pleddet må jo ha litt størrelse
hvis det skal varme min kropp.
Jeg er nemlig av de som ruver litt i terrenget...
Burde kanskje valgt et annet mønster enn bølgemønster
som består av rad på rad på rad på rad på rad med staver....
Så nå kommer jeg til å hekle i søvne også.....


En god salat med parmaskinke er ikke å forakte:)


7 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

He he he - jeg begynte også på et sånt i går
:-D Mitt blir for smalt, så jeg må hekle ekstra og sette på på sidene - det kan jo bli stilig det også ;-)

Sats på å få det ferdig til neste sommer da vettu, så gjør du litt annet innimellom :-)

Den salaten så bare kjempegod ut du - nam

Ha en fin kveld og klem fra Siv

Tussi sa...

Nei og nei, her har du laget deg arbeid!
Jeg har også heklet bølgemønster, men det var av type vognteppe. Overkommelig, med andre ord.
Stå på, du blir nok ferdig - lykke til :)

karinanna sa...

Det går seg til etterhvert - har heklet to, et lite og et til en juniorseng.
Det blir så flott så du må bare fortsette -
lykke til.

Elkat sa...

Fatt mot,stå på,dette blir så flott at å...
Hehe,rimet faktisk.
Nei men dette må du bare bruke tid på.Tenk når du er ferdig å sitter der på hytta med teppet på deg,hvor godt og pent det kommer til å bli....Stå på!!
Lykke til videre, ha en fin dag!
Klem.

Lise sa...

Åh, det er så mange lekre heklede og strikkede tepper man kan lage! Men jeg kjenner meg selv såpass at det kommer jeg ALDRI til å klare å fullføre. Men en gang skal jeg og...
Ønsker deg lykke til!

bodil sa...

Hei.Kjempe fin hekling.Ta klarer du.Den salaten så virkelig god ut.Ha en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil.

Lise sa...

Takk for hyggelig kommentar om tunikaen min :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails