torsdag 1. juli 2010

Hagen

Måtte en liten tur i hagen før vi kjører til hytta.
Selv om værgudene har glemt vår flotte landsdel,
har noen blomster slått ut i full blomst i ren trass..
Klematisen blomstrer som om den får betalt for hver blomst som springer ut.
Hele veggen er dekket at den veldig hardføre alpeklematisen.


Er egentlig ikke særlig glad i gule blomster,
aner ikke hvorfor....
Men vårvortemelk er så gul at den grenser til grønnn:)



Blå valmuesøster lyser skikkelig opp.
Et under at det blomstrer i hagen min,
for den har vært sterkt forsømt denne forsommeren.
Nå er jeg klar for noen dager på hytta,
har nemlig starta ferien min i dag:)




3 kommentarer:

Elkat sa...

Flotte bilder av flotte planter!
Ja jeg er glad for at jeg ikke har plantet sommer blomster iår,mange av de som har kjøpt har mistet de pga det dårlige været vi har hatt.Er litt stusselig å ikke ha blomster rundt huset, men får ta det igjen til neste år.
Håper på godt vær..Snarest.
Ønsker deg god ferie!! Nyt dagene,forhåpentligvis i godt vær.Klem.

Snertne sneller og små nøster sa...

Så utrolig idyllisk bilde du har i headeren din - det er sannelig fint i Nord-Norge ja :-)

Mange fine bilder av blomstene i hagen din også :-D

Kos deg på hytta og klem fra Siv

bodil sa...

Hei.Kjempe nydelig.Kos deg masse på hytta å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails