tirsdag 17. august 2010

Striskjorte og havrelefse

Dag to i min første arbeidsuke etter ferien er over.
Hadde glemt hvor tungt det er å starte opp igjen
når kroppen fortsatt er i feriemodus.
Har hekla ferdig matte nummer to til hytta.
Godt å se gamle, utslitte sengesett komme til nytte igjen:)

Slik ser middagen ut når far i huset har vært på fisketur.
Sprøstekt fjellørret.
NAM, NAM...

Det er ikke ofte at jeg setter meg ned og ser en film,
men denne er en som absolutt må sees.
En rystende historie, sår og hjerteskjerende,
tragisk, men absolutt med håp for fremtiden..





7 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen.
Redigerinsprogrammet jeg bruker mest er
Corel Paint shop pro x3.Et veldig greit program
og ikke avskrekkende dyrt,
Du kan laste ned en prøvversjon som virker fullt i tredve dager.
Ha en fin dag.

bodil sa...

Hei.Kjempe fin matte.Hekle av matte filler har jeg aldrig prøvd.Ser kjempe fint ut.Hva gjør du når du setter sammen strimmlene.Knyter du sammen strimmlene ?Ha en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil.

Snertne sneller og små nøster sa...

Heia :-) Det er ikke bare bare å sette igang etter ferien nei - jeg for min del slutta i jobben min, og har ikke fått noen ny. Har en plan om å beynne som lærer igjen, men det tar vel noen uker før det er igang. For ikke å få sjokk, står jeg opp i rett tid på morran :-)

Så flotte matter - det må vel ha gått med mengder med sengetøy for å lagen ei slik?

Ser at jeg har lest to av bøkene du har på lista i ferien - Hotellet på hjørnet av bitter og søt og den glemte hagen. Likte begge to veldig godt!

Ha en flott dag, Randi, og klem fra Siv

Snertne sneller og små nøster sa...

PS Nytt hånarbeidsprosjekt ja.... Jeg holder på å ta meg selv i nakken her jeg - jeg skal gjøre ferdig alle mine prosjekter før jeg begynner på nytt. Er du virkelig så strukturert at du har et av gangen? I tilfelle tar jeg av hatten for deg :-) Jeg har hekla hampvotter, og det var artig og gikk raskt unna - du finner det under august i bloggen min. Aner nok en viss avhengighet her ja ;-)

Tussi sa...

Huff, jeg gruer! Har enda noen dager igjen av ferien, men nå går det fort unna....
Nytrukket fisk er nydelig mat.
Fin matte, der har du hatt litt av et arbeid :)

Lene Regine sa...

Ja enig med de andre her, matta de ble kjempefin!
Gjett hva Torunn hadde på seg i dåpsselskapet sitt på søndag? Jo, kjolen fra deg:) Jeg planlegger å komme innom jobb en dag i neste uka. Håper du er der da. Vi sees

Janes hobbykrok sa...

For en jobb med heklematta, men den ble kjempefin. Mye fint på siden ellers også. Ha en fin helg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails