onsdag 27. oktober 2010

Endelig friskmeldt!

Har hatt hjertebank, utslett, pustevansker, snev av feber,
sovet dårlig, abstineser med mer i litt over ei uke.
Diagnosen var ikke vanskelig å stille...
Jeg led rett og slett av en mangelsykdom,
eller nærmere forklart
mangel på tilgang til
INTERNETT!!!!
Etter at et nytt modem endelig er kommet i hus,
er jeg nå friskmeldt!!!!

Forrige helg var syforeninga på hyttetur på hytta vår.
Kjempetrivelig tur med godt selskap, god mat og god drikke
og sist men ikke minst mang en god latter:)
Fikk disse flotte skålene fra Green Gate fra gjengen.





Har strikka og tova firkanttøfler. Ble fornøyd med resultatet.
Disse skal bli en gave til min kjære far.
Sydde på en god såle så de ikke blir for glatte.



Et par sokker til en liten gutt eller pike.




Det går sakte, men sikkert mot mørketid her nord.
Jeg er veldig glad i alle de flotte blåtonene som kommer i denne tida.

7 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Abstinenser er ille - stakkars deg, du må ha hatt det fælt ;-) Så bra at alt er i orden nå da :-D Tøffe tøfler og nusselige barnesokker :-))

Ha en fin kveld og klem fra Siv

hvorfor ikke... sa...

Så godt å høre:)

karinanna sa...

Så bra at du er friskmeldt - og de tøflene så kjempegode ut.

Randis side sa...

:) Endelig var det livstegn fra deg også! :) He,he... Så du led av mangel på internett?? Abstinensene kjenner jeg til. I dag va vi hele dag uten nett på jobb, og det første jeg måtte gjøre når jeg kom hjem, var og slå på PC´en. Men litt håndarbeid har du fått gjort ;) Ha fine høstdager mot november :) klem

Elkat sa...

Å så bra at du er frisk igjen!:)
Ja man kan bli skikkelig dårlig uten tilgang på internett..
Flotte tøffler,så gode.
Ja blå tonene nå er supre,liker de så godt jeg og.
Ha ei flott helg!

Restegarn i Nord sa...

Så godt at du endelig er blitt frisk igjen! Det er visst sykdom her i huset og, "av/på nettsykdommen" heter det visst. Har prøvd å sagt noen sannhetens ord til dette nettet, men det må visst en ny ruter til.
Heldige pappaen din som får så deilige tøfler!
Ønsker deg ei flott helt:D

bodil sa...

Hei.Så mye fint.Er så fasinert åver så mange nydelige himmler vi kan se.Nydelig dær Nord.Likte så godt tøfflene dine.Det har jeg kunne tengt meg å prøvd.Får se.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails