onsdag 13. oktober 2010

Kong vinter på besøk

Vinteren kommer like overraskende hvert eneste år.
Våkna til sludd og haggel på verandaen da vi var på hytta i helga.

I går feira vi treårs-dag.
Kaka som ble servert var av det litt spesielle slaget.
Det er nok ikke alle som jubler når kake dekket
med leverpostei og baconost blir servert...



NAM, NAM...




Jubilanten var storfornøyd da hun så hva som sto på menyen:)


Har strikket meg hansker
og er nå klar for å møte vinteren.
Mønsteret er delvis mitt eget og delvis Drops Design.



Pynta opp med en perlemorsknapp.




9 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Herlige hansker og kjempesøt knapp :-) Må si jeg ble litt letta da jeg så at kaka var til hunden ;-)

Kjenner at jeg slett ikke er klar for snø riktig enda....

Ha en fin onsdagskveld og klem fra Siv

bodil sa...

Hei.Håper ikke snøen kommer ennå.Men får gjøre det beste ut av det.Drar på hytta om noen dager å da regner jeg med at vi møter vinteren på fjellet.Nydelige hansker.Ønsker deg en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil.

Randis side sa...

Nydelig hansker! Søtt med perlemorsknapp :) Måtte smile da jeg så hvem som fikk kaka :D Selvfølgelig til lille hunden! Ser ut for at dokker har hatt mere sne enn oss. Her var det kun forbigående mandagen, tirsdagsmorgen va mesteparten tint igjen. Nevnte deg i innlegget forrige dagen, måtte teste ut tyttebærkaka :) Ha en fin torsdag, klem

Elkat sa...

Ååå..det var godt å lese og se at kaka var til hunden:)Helt sikkert midt i blinken.
Nydelige hansker du har strikka.Litt av et arbeid.
Får håpe det blir ei stund til snøen legger seg,men tida er vel inne nå med noen skremmeskudd.
Ha en fin dag!!

Restegarn i Nord sa...

Gratulerer med dagen! Det ser ut som jubilanten er kjempefornøyd med kaka!
Hanskene dine ble kjempeflotte, de får du nok bruk for nå utover:)

Bente's sa...

Hei Randi og tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg. Er slett ikke vrient å snurpe sammen et slumreteppe bare en kommer igang C",)
Nydelige hansker du har laget - og ser ut som du allerede får bruk for de hos dere.
Tusen takk for hundekaketipset - det skal jeg jammen lage til ozzy'en som fyller 3 på tirsdag.
Ha ei stårlande fredag og helg
Bente

STEINKJERRINGA sa...

Heisann og takk for hilsen! Jeg er ikke god på det med bilderedigering, men vi holder på med det i tiende klasse på skolen, og da lærer jeg meg forskjellig sammen med elevene. Vi har brukt Adobe Photoshop Elements som er et dataprogram. Du kan laste ned http://picnik.com som er et gratis program. Det bruker jeg foreløpig, men du kan også redigere med Picasa som også er gratis. Jeg har mac pro og det er noen redigeringsmuligheter i I-photo der. Men som sagt: Jeg må gjøre noe jeg skjønner med en gang, og da er picnik best inntil videre. Fine hansker, forresten!

flisa sa...

Kaka falt i smak,ser jeg. Stilige hansker du har strikka, ser veldig gode ut.Ha ei fin uke.

Heidi sa...

Kjempelekre vanter du har strikka!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails