onsdag 6. oktober 2010

Slanking...

Garnbutikker er min største fristelse.
Har veeeeldig vanskelig for å gå forbi,
for ikke å snakke om å stikke innom;(

Derfor var jeg ekstra stolt da jeg kom ut fra en av de mange garnbutikkene vi har i Tromsø
uten så mye som et garnnøste.
Det jeg ikke kommer til å fortelle til en levende sjel,
er at jeg har stooooore planer om
å vende tilbake til samme butikk så snart jeg er ferdig med mitt siste prosjekt....

Denne gangen handlet jeg kun skinnsåler.
Utenfor butikken sto denne strikkesykkelen.
Bildet er uklart fordi det er tatt med mobiltelefonen min,
men jeg hadde så lyst å vise frem den flotte sykkelen.
Den hadde vel egentlig ikke trengt å "kle" så på seg
for temperaturen de siste dagene har vært 15-17 varmgrader.
skulle jammen ikke tro at det er full høst.





Nå er jeg i full gang med slanking.
Ikke av meg selv, har gitt opp det for lenge siden...
Denne gangen er det haugen med garn som skal minkes.
Har derfor heklet disse tøflene til ei lita prinsesse.
Fant mønstret hos
ti-nos.blogspot.com
og har tilpasset det til barnestørrelse.
Kjempelette å hekle og perfekte for å få unna noen garnrester.
Etter å ha brukt så mye energi på garnslanking,
var det bare å fylle magen med nybakte kanelsnurrer:)
Uten mat og drikke
duger helten ikke!!!!


6 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

He he - da kan jeg også si at jeg er godt i gang med slankinga ;-) Artig bilde du viser av sykkelen :-D Og de der kanelsnurrene dine så kjempegode ut.....tror kanksje jeg venter med slanking av egen kropp til over helga jeg :-)

Ha en fin dag og klem fra Siv

Tino sa...

Hei
Må si du har sterk viljestyrke som kom ut uten garn , men du tar det kanskje igjen neste gang hehe? Så herlig den sykkelen var!
Tusen takk for hyggelig kommentar, det settes pris på. Så fine tøflene dine ble :)

Ønsker deg en fin dag videre.
Klem T

Restegarn i Nord sa...

Ja den sykkelen er godt kjent i bybildet, den har nok svettet litt i den varme føhnvinden vi har hatt den siste uka:o)
(Garn)slanking og kanelsnurrer, ja det hører jo sammen!
Ei fin uke ønskes:)

Randis side sa...

;) Akk ja sann.. Det e lett å las seg friste av nøster i fine farger.. Tøft gjort å stå i mot slike fristelser!! Artig sykkel, skjønt den så litt varm ut :)Søte tøfler! Ha en fin dag videre :) Klem

bodil sa...

Hei.Kjempe stilig sykkel.Koselig.Kjekt å få bruke opp restgarn.Skal bli kjekt å se ferdig.Kanellsnurrene så virkelig gode ut.Nam,nam.Noe er når man skal slanke seg.Ikke enkelt.Men motsatt til meg.Spiser og spiser men legger ikke på meg.Kunne godt tengt meg noen killo ekstra.Ja vi er så forskjellige.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Tussi sa...

Fine tøfler - en smart måte å bruke restegarn på!
Jeg har også innført kjøpestopp på garn, men jaggu holder det hardt når man ser det mangfoldige utvalget i garnbutikkene...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails