tirsdag 16. november 2010

Hjemme igjen

Har hatt noen utrolig flotte dager i Roma.
Bare så trist at dagene gikk så alt for fort.
Men en ting er i alle fall sikkert;
jeg skal tilbake:)))))
Litt av en overgang å komme tilbake til vinter og grader rundt null
etter å ha nytt sol og temperaturer rundt 20 varmegrader...




Hva er vel Roma uten vin og pasta?
Vi besøkte Cul de Sac som er Romas eldste vinbar.
Nydelig pastaretter og god vin ble en perfekt lunsj.




Torget i Tromsø blekner totalt i sammenligning med Campo de fiori.
Her kunne jeg ruslet rundt en hel dag og nytt utvalget av
frukt, grønnsaker, krydder, olivenoljer, pasta...........

Food-heaven:))))
Måtte selvfølgelig ha med meg varer herfra.




7 kommentarer:

Barbro sa...

Spennende bilder og høres ut som du har hatt det fantastisk.
Velkommen tilbake til kalde nord og ønsker deg en fortsatt fin uke :-D

Hilsen Barbro

Muffin sa...

Heldige du! Det er vel fine minner å varme seg på nå når det går mot advent.

Randis side sa...

Så deilig det hørtes ut! Har aldri vært i Italia, men maten derifra e god! Og det så ut for at dokker koste dokker :) Men fint å ha deg tilbake i hjemlandet igjen :) Ha fin novemberdager i vinterkulda og klem

GryNoKa sa...

Velkommen hjem igjen!
Så herlig tur du har hatt, flote bilder!
Får lyst til å dra dit med en gang...
Ha en fin onsdag!
Klem : )

Snertne sneller og små nøster sa...

Ser ut som du har hatt en herlig tur :-) Jeg skal helt klart tilbake til Roma :-D

Barbro sa...

Hei Randi.
fant ikke en e-post hos deg, så jeg skriver her da :-)

Her er linken til signatur:
http://www.mylivesignature.com/

For å få samme bakrunnsfarve som bloggen, måtte jeg gå inn i innstillingene til bloggen min , på utforming / bakrunnsfarver og hente farvekoden.
Den la jeg inn når jeg laget signaturen, og vips ( etter ca 3 dager Le Le ), hadde jeg samme bakgrunnsfarven på signaturen også :-)

Lykke til

Si fra hvis du trenger hjelp !!

Barbro

Restegarn i Nord sa...

Velkommen hjem, ser av bildene at du har hatt en flott tur til Roma:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails