mandag 6. desember 2010

Blåtur

Det blåe lyset har inntatt den nordlige landsdelen,
og i helga kunne vi endelig få nyte lyset etter flere dager med mildvær og regn.
Helga ble tilbragt på hytta,
og på lufteturen ble kameraet med.

Fargene varierer i alle toner av blått.




Tromsdalstinden titter så vidt fram i høyre del av bildet.




Dette er en variant av det kjente bildet "Elg i solnedgang".
Har valgt å kalle mitt bilde for
"Husbond i solnedgang":))))


Om vel en måned er sola tilbake...



8 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Flotte bilder av vinterhimmelen:)

Tromsøjente på 39 sa...

Helt enig, det er et nydelig lys i disse dager. Måtte stoppe idag da jeg var ute å kjørte, for å ta bilder, men hadde bare mobilen. De ble ikke nært heller så bra som de du har tatt :).

Ønsker deg en fin uke :)

Klem

Janes hobbykrok sa...

Utrolig flotte bilder. Blir helt spesielt med slike farger. Kos deg med førjulshygge da.

Restegarn i Nord sa...

Nydelige bilder tatt i en vakker landsdel på en flott desemberdag! Nok et eksempel på hvor flott det kan være i mørketida her nord:)
Jeg ønsker deg ei flott uke videre:D

Stubbetufsa sa...

Jeg blir nesten målløs når jeg ser hva himmelen kan varte opp med nå når det er kaldt! Så jeg prøver å fotografere, men det er ikke alltid kameraet mitt ser det jeg ser!

Snertne sneller og små nøster sa...

Blåtimen er skikkelig koselig :-) Flotte bilder :-D

Ha det godt og klem fra Siv

Randis side sa...

:) Fin tid vi er i nu. Men synes lyset er å få i kameraet. Fine bilder du hadde tatt :) Ha finfine dager mot en ny adventshelg! Klem

bodil sa...

Hei.Virkelig nydelige bilder.Gleder meg å komme på hytta i jula.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails