torsdag 30. desember 2010

Frustrasjon og nytelse...

Er i gang med neste votteparet,
men denne gangen ble jeg litt for ivrig.
En vott bør vel ha tommel?
Så hvis jeg skal kunne bruke disse vottene, er det bare en ting å gjøre;
nemlig rekke opp noen omganger....

Ekstra surt når jeg hadde strikket så langt
og garnet er syltynt:(
Så går det når man ikke følger med!!!!
Har vært på hytta noen dager
og våkna til en himmel som sto i brann.


I dag sto Bistecca på menyen.
Et nydelig måltid som alltid har falt i smak.

Oppskrifta er enkel;
rista landbrød
toppet med aioli,
masse revet parmesan,
så ruccola,
oppå der biff i tynne skiver som er banket enda tynnere.
Som kronen på verket skoldete tomater
toppet med enda mere revet parmesan.
En rett jeg anbefaler på det varmeste!!!!



Måltidet ble ikke noe dårligere når datter i huset
serverte nylaget sjokoladefondant
med iskrem og appelsinfileter.
Blir måltidene like gode i året som kommer,
gleder jeg meg;)
Ønsker dere alle
et riktig godt nytt år!!!
Tusen takk for alle besøk,
alle trivelige kommentarer
og all inspirasjonen fra alle bloggerne:)


12 kommentarer:

GryNoKa sa...

Maten ser himmelsk ut!
Jeg takker for et hyggelig bloggvennskap med alle besøk, koselige kommentarer,
og for all inspirasjon jeg har fått,
i året som nesten er gått.
Jeg ønsker deg et vidundelig
godt nytt år!

Klem fra Gry : )

Randis side sa...

Isj... skikkelig ergerlig å måtte rekke opp.. Deilig mat, og spesielt godt når man får det servert :)) Ha en riktig fin nyttårsfeiring! Klem

Tino sa...

Nydelig mønster på vottene! Kjedelig å måtte rekke opp, men da blir det bra til slutt.
Ønsker deg og dine et innholdsrikt og godt nyttår!
Klem T

Snertne sneller og små nøster sa...

For en himmel - NYDELIG! Hender seg at man blir litt ivrig ja, men det kan vel være greit med tommel i vottene sine ;-)

Gleder meg masse til å følge deg også neste år (omtrent alle oppskriftene du legger ut blir lagra under favoritter, og skal prøves en eller annen gang) :-D

Riktig godt nyttår til deg, Randi - klem Siv

Mayen sa...

Godt at du ikkje va ferdig med to høyrevotter..
Godt nytt strikke år!
Mayen

Ulla-Bella sa...

Dine votter ser ut til å bli kjempefine:) Vakre himmelbilder. Godt nyttår til deg:)

Bente sa...

Så ergerlig å måtte rekke opp! Noen ganger går det litt fort i svingene. Men det betyr vel bare at mønsteret er spennende og resultatet blir bra? :)
Godt nytt år!

Charlotte sa...

For en trivelig blogg:) Første gang jeg besøker deg, men det blir ikke den siste:)

Godt nytt år!

Ugla sa...

Å rekke opp er bestandig kjipt, men vottene ser ordentlig lekre ut.
Ønsker deg et riktig godt nytt år.

I en Eske sa...

Hei,Skulle gjerne smakt den sjokolade fondanten!!
Hyggelig at du la deg til som følger av min blogg=)

bodil sa...

Hei.Nydelige bilder.Votten kjempe fin.Vil ønske deg et riktig Godt Nytt år.Klem fra Bodil.

hvorfor ikke... sa...

Uff da, rekke opp er ikke noe gøy! Skjønner det går unna;)

Takker for året som er omme, og ønsker deg et kreativt nytt år!

klem torunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails