fredag 24. desember 2010

I siste liten

Ja, da er dagen kommet.
Og av en eller annen merkelig grunn ble jeg ferdig i år også.
Nå venter jeg på at resten av familien skal få klærne på seg,
og så er vi klar for en tur på kirkegården.



Disse tøflene er akkurat pakket inn.
De skal bli gave til min mor.
Det er lenge siden jeg strikket de,
mens sålen ble ikke sydd på før i går...
Det er smart å ha noen julegavetips som kan lages raskt.
For to dager siden fikk jeg bestilling på varmepute.
Den er heldigvis lett å sy.
En tube sydd av lærretstoff og fylt med helkorn.


Har sydd et trekk som kan vaskes.
Denne gaven skal til noen som ikke har mikrobølgeovn.


Ønsker dere alle
ei riktig god og fredfylt jul!



4 kommentarer:

Tino sa...

Så flotte julegaver du har laget!
Ønsker deg og dine en riktig God Jul!
Juleklemmer fra Tino

GryNoKa sa...

Ønsker deg og dine kjære ei vakker
og fredfylt jul!
Juleklem fra Gry : )

Snertne sneller og små nøster sa...

Tusen takk for mange fine leseopplevelser i året som har gått, og ikke minst fristende oppskrifter ;-)

Ha ei fortsatt fin jul med dine kjære - klem Siv

Muffin sa...

Veldig fine og brukbare julegaver, de er nok i bruk allered! Kos deg i romjula! PS fikk umåtelig lyst på Sara Bernard kaker, tror jeg må lage noen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails