onsdag 1. desember 2010

Stopp klokka!!!

Timene og dagene raser avgårde.
Hadde store planer i fjor om at neste år
skulle jeg være tidlig ferdig med julegavene.
Og hva skjer????
Er selvfølgelig like forsinka som jeg var i fjor...
Når skal jeg lære????
Men til neste år,
da skal jeg være tidlig ferdig.
Tror jeg.......

Så her er jeg altså,
fortsatt i gang med julegaveproduksjonen.
Disse vottene fant jeg i
Norske vottar og vantar
av Annemor Sundbø


Disse hanskene skal bli en gave til min mor.
Mønsteret er en blanding av Drops design og fri fantasi.





Detalj fra hansken.



7 kommentarer:

Tromsøjente på 39 sa...

Fine detaljer på hanskene :).

Ikke fritt for at jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde samme fenomen her igår kveld, i forbindelse med pakker til kalendere. Ute i siste liten :).

Heldigvis noen uker ennå til selveste jula setter inn, så vi kommer vel i mål :).

Klem :)

Janes hobbykrok sa...

Så flotte votter. Likte fingervottene dine veldig godt. Pyntet utrolig opp med hvitt og sort og ikke og forglemme den fine blomsten. Ha en fortsatt fin julegaveproduksjon.

Snertne sneller og små nøster sa...

Kjempefine votter og hansker :-) Du er nok ikke alene om å føle at du er ALTFOR seint ute ;-) Før kjøpte jeg mange gaver i mellomjula jeg, men det ble så kjedelig når den nye jula nærma seg - ikke sparte jeg noe på å handle på salg heller....ettersom det hadde vært så billig, kunne jeg jo bare kjøpe til noe ekstra :-D

Ha en fin kveld og klem fra Siv

Barbro sa...

Le le.... Jeg tror vi er mange i den båten.
Jeg har det sånn hvert år jeg :-)
Nydelige votter.

♥ Ingrids Strikkeri ♥ god advent sa...

Så flotte votter og hansker;)
Ja ikke fritt for at dagene går for fort;)
Ha en fine kveld.

Randis side sa...

Ser ut for at du e godt i rute med gavene! Ikke stress! Julemåneden skal jo bare være kos :) Flotte votter og hansker! Ha en fin adventstid

Ulla-Bella sa...

Flotte votter og hansker:) Håper du får tid til og nyte adventstiden:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails