torsdag 20. januar 2011

Det går mot soldag i Tromsø

I morgen er det soldag i Tromsø,
og det er en dag som vi klart må markere etter å ha vært uten sol i to måneder!
Vi får nok neppe sett sola,
for mildværet har inntatt landdelen med regn og lavt skydekke.
Men det hjelper stort på humøret å vite at den er der,
bare litt gjemt bak skyene:)


Har strikket ferdig et par gode, varme sokker.
Sønn i huset har lenge ønsket seg slike
og da var det bare å hive seg i gang med pinnene.


Fant mønstret hos Drops design.

6 kommentarer:

Tussi sa...

For noen flotte sokker!
Det skal bli deilig å få kjenne solens stråler igjen, selv om jeg synes denne mørketidsperioden har vært grei å komme gjennom - mye klarvær og masse flott lys...
Ha en fin dag :)

Barbro sa...

Ja det skal bli deilig å se sola igjen. vi ser den ikke her i vesterålen heller ennå.
Stilige lester!!
Jeg likte mønsteret.

Ha en fin dag :-)

Restegarn i Nord sa...

For noen flotte sokker du har strikka!
Ja, du kan tro jeg gleder med til sola kommer tilbake. Synes allerede dagene er blitt mye lysere. Det var nesten lyst da jeg gikk hjem fra jobb på tirsdag. Så nå kan vi se framover mot sol og sommer:=0
Klems og ha en fin soldag!

Tromsøjente på 39 sa...

For noen hærlige sokker! Har ikke sett det mønstret før,, det var fint :)

Ja,, soldag i morgen. Det er deilig! Så solen skinte på fjellene på Kvaløya nå nettopp og tenkte med meg selv at denne mørketiden har gått fort, i grunnen. Nå er den over :).

Ha en fin soldagsfeiring. Klem :)

Ulla-Bella sa...

Kjempefine sokker. Lykke til med feiringen av sola:) Håper du vil fortelle litt mer om det, for her har nok flere enn jeg aldri hørt om den feiringen.

Mayen sa...

Soldag og soldag..stormen rase ute, så her på øya ser vi den iallefall ikkje.. Men har kjøpt solboller og de er like gode som ifjor. De som bor sørpå vet kanskje ikkje ka det e?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails