søndag 8. januar 2012

Hurra!!!!


For en gangs skyld har jeg hatt vinnerlykke:))))

Jeg ble med på Give away hos
og var så heldig å vinne trøstepremie.

Og for en flott trøstepremie;
et nydelig garn som jeg ikke har prøvd før,
Merino fra Drops og fargen var perfekt:)))
Er i full grubling over hva som skal lages av det...

Mens jeg grubler kan jeg kose meg med god sjokolade:)



Denne grytekluten ble strikket en eller annen gang i løpet av sommeren.
Fant oppskriften på en blogg, 
men husker selvfølgelig ikke hvor.... 

Etter litt grubling og leting i bloggverden fant jeg
oppskrifta her:



9 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig med livstegn fra deg igjen :-) Ble glad da jeg så det var et innlegg :-D Grattis med flott premie!

Pleddet du har strikka til sønnen din var alldeles nydelig :-D

Ha det godt - klem Siv

Janne sa...

Takk for hilsen i bloggen min.

Flott blogg du har. Sier ikke nei takk til oppskriften på de flotte gryteklutene du har. :o)

Enig med deg i det at tollerne er den flotteste av alle raser. Savner Timmygutten min. Har veldig lyst på en ny toller igjen.

Randis side sa...

:) Gratulerer med premien!! Deilig med vinnerfølelsen også i blant :)) Flotte premier! Ha en fin uke!

Ane sa...

Så hyggelig at du likte det. :) Jeg elsker dette garnet, og syns det er gøy å dele med meg mine favoritter. Ha en fortsatt fin kveld og natt. Nå skal jeg ut på kveldstur i kulda med Solo-jenta som ligger og sover og ikke har lyst til å gå ut i det hele tatt. Det må være noe rart med disse tollerene våres altså. Solo liker hvertfall bedre hodeputa enn kulda. ;)

Restegarn i Nord sa...

Gratulerer med trøstepremien! Det blir spennende og se hva du får ut av dette flotte garnet:)

Ingunn sa...

Så koselig at du stakk innom hos meg! Artig med nye bekjentskaper. Legger meg til som følger. Hadde litt sansen for det med lydboka og bundingen. Fortsatt god helg!

Sidselsidserk sa...

Takk for trivelig besøk:) Det er alltid morsomt å bli kjent med nye bloggere som har samme interesse.
Jeg ønsker deg en fin søndag, her hos meg er det noen få plussgrader og overskyet.

Inga Helene sa...

Hei og takk for hygelig kommentar! Heldige du som har vunnet flott garn. Jeg har ikke prøvd det, men har strikket mye i annet merinogarn tidligere.

Ha ei flott uke! :o)

STRIKKEMOR(O) sa...

Fin gryteklut! Eg har ein sånn på gang ein eller annan plass. Syntest det gjekk ganske seint å strikke den, så det blir kanskje med den eine. Men dei er tjukke og gode.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails