onsdag 4. januar 2012

Nytt år, nye muligheter....

Etter en laaaaaaaaaang bloggepause er jeg nå tilbake:)

Har ikke vært så voldsomt produktiv,
men noen julegaver klarte jeg å få laget.

Sønnen i huset fikk pledd. 
Mønsteret fant jeg hos Drops design.


                                           Jeg strikket det en god del større enn oppskriften.


                                         
                                         Ble veldig godt fornøyd med det ferdige resultatet.


                                                      Jeg likte at teppet var enfarget,
                                             rutene med forskjellig mønster ga fin effekt.



4 kommentarer:

Randis side sa...

Hei igjen, og godt nytt år!! :) Hyggelig at du er tilbake :)) Lekkert pledd, ligner mye på de populære GAAA-teppene.

Tove sa...

Så kjekt med helsing frå deg på bloggen!!!

Når eg redigerer bilete brukar eg picnik.com som er eit gratisprogram på nett. I tillegg til det brukar eg photoscape.com, også eit gratisprogram. Begge er enkle å bruke.

Ha ein fin veke - det er snart helg!

Klem

Ane sa...

Åh, dette teppet har jeg sikla på lenge. Misunner din tålmodighet til å lage noe så stort!! Det ble knallfint!

Synnøve Baustad sa...

For et fantastisk teppe! Du er flink Randi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails