søndag 12. februar 2012

Mangler luemodell,,,,


Det er en ting jeg ALDRI får nok av;
nemlig lyslykter.
Og det har heldigvis mine to håpefulle fått med seg.

I morsdagsgave fikk jeg disse to nydelige telyslyktene:)
De er hvite og skjøre, og når lyset tennes 
kommer øyenstikkeren frem. 

Det er forresten den eneste varianten av øyenstikkere som jeg liker.
(Er nemlig redd de som flakser rundt og ser ut til å være på jakt etter meg...)




Har heklet meg ny lue i deilig
Drops Merino.
Mønsteret på Tante Pose-lue
La opp flere masker enn i oppskriften.

Men i det øyeblikket jeg annonserte at jeg trengte 
en modell til å fotografere luen på,
forsvant alle som dugg for solen.


Å fotografere seg selv er ikke lett og bildet blir deretter.
Valget av fotomodell falt derfor på den eneste 
som ikke hadde
rømt området.
Nemlig familiens hund,
Tiri.




Hun syntes det hele var så pinlig at hun 
forlangte å bli fotografert slik at ingen kunne kjenne henne igjen..

3 kommentarer:

Lene Regine sa...

Den ble kjempefin! Huske du kor mange maske du la opp? Mine lue blir alltid for små...
Fortsatt fin søndag og morsdag!

Lene

Randis side sa...

Så flotte lysholdere du fikk i gave :) He,he,måtte smile for meg selv av luefotomodellen.. Øynene ses jo ikke, så det va et veldig anomymt bilde :D De rundstykkene under så deilige ut! Nam! Ha en fin uke!

Randis side sa...

Forresten; Gratulerer med navnedagen i dag :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails