mandag 20. februar 2012

Oppsummering av helga

Det har vært ei rolig helg med
passelig blanding av god mat, håndarbeid og
lesestoff.

Fikk lyst til å lage en nøkkelring.
Skisse til uglenøkkelring.




Det ferdige resultatet.
Dette var bare en liten test,
ser flere ting jeg vil endre 
hvis jeg lager flere.




Jeg liker å prøve ut nye matoppskrifter. 
Denne gangen falt valget på
Shepherds pie med rotfrukter
Fant oppskrifta hos

Resultatet ble en nydelig middag
som er perfekt til å lage for å fryse ned.
Det er godt å ha noen ferdige retter i fryseren
til dager hvor man har dårlig tid
eller rett og slett vil bruke tida til annet enn matlaging:)


Anbefales!!



Innimellom matlaging og sying har
jeg storkost meg med denne boken;
Indias datter
av Shilpi Somaya Gowda.

Boka gir innblikk i livet til en indisk mor som må 
gi sin datter fra seg p.g.a. fattigdom,
familien som adopterer datteren til USA,
og datterens søken etter seg selv og sine røtter.



Anbefales!!

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Søt uglenøkkelring! Jeg laga også denne middagen lørdag kveld, og vi likte den godt, vi også. Takk for boktipset, alltid kjekt med anbefalinger. Ha ei fin uke!

GryNoKa sa...

Kjempesøt nøkkelring!
Ønsker deg fine vinterdager! : )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails