tirsdag 14. februar 2012

Romantisk? Jeg?


I dag er det Valentines day eller Alle hjerters dag.
Men så lite romantisk som jeg er,
blir det nok ingen feiring her i huset:)

Jeg setter mere pris på overraskelser som dukker opp i hverdagen.

Som for eksempel denne mandelpoteten  
jeg fant i posen sammen med mere "normale" mandelpoteter.



Mulig at jeg kan overraske far i huset med noe godt til middag;
for eksempel en god biffsalat...
Men det gjør jeg bare fordi jeg har lyst,
IKKE fordi jeg må:)))




Etter uker uten snø,
har vinteren endelig kommet til Tromsø.
Plutselig ble alt så lyst og rent.


Men jeg har hatt en liten samtale med værgudene
i håp om at 20cm snø skal være nok.


Vet av erfaring at februar og mars kan 
være  VEEEELDIG snørike hos oss.....


4 kommentarer:

Restegarn i Nord sa...

Så koselig! En hjertepotet kan gjøre stor glede:) Her i huset feirer vi kjærlighetsdagen med mølje som kommer blodfersk i hus om ei lita stund.
Godt du tok opp det der med 20 cm snø,for selv om jeg har lengtet etter snøen så vil vi ikke ha altfor mye av den sorten.
Ønsker deg en fin Valentindag med dine kjære:)

Ingunn sa...

Vakre snøbilder! Nydelig når snøen ligger tung på trærne. Ingen vinter uten godt med snø synes jeg.
Siterer Randi Skaug: "Den eneste målsettingen jeg har med vinteren er å bruke den for alt den er verdt." Ha ei fortsatt fin uke!

Mayen sa...

20 cm. ja takk! Det holder for denne gang ;-) Men akkurat blåser mye bort, så vi kan vel slenge på en dæsj til? Enig med du at det er hverdagen som skal feires,ha ei flott uke!

Dronning Maud sa...

Hei:) spisestuestolene kan fås kjøpt på møbelgalleriet i Stavanger eller hodnebø y på madla. Du kan få den mange plasser i landet.stolen heter scandia junior fra fjord Fiesta.
Lykke til:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails