mandag 5. mars 2012

Flere puter

To nye puter har sett dagens lys:)
Morsomt å få noe brukbart ut av 
en gardin og et par gamle jeans.




Broderte tromsøpalmer på denne puta.


Har hatt skikkelig vårstemning mens jeg sydde putene,
men bildene tatt av grillhytta forrige helg
vi var på hytta,
levner ingen tvil om at vi må vente ennå ei stund...


Jeg blir bestandig værsyk når det går mot vår, 
og glemmer rett og slett at jeg bor langt mot nord.


Denne frøkna storkoser seg med all snøen vi har:)))

6 kommentarer:

Ingunn sa...

Lekre puter! Snart har du hele sofaen full.
Jeg tar gjerne litt av snøen din. Har ikke noe tro på vår i begynnelsen av mars likevel....

Ha en fin mandagskveld!

solveig sa...

Flotte puter! Eg har sansen for gjenbruk. Det krev kvalitet på det første produktet.

Stubbetufsa sa...

Stilige puter både i dette innlegget og det nedenfor!
du fikk meg nesten til å ta saks og stoff fram, men jeg har det travelt. Veven skal rennes...
Klem!

Bente sa...

Som du svinger deg med symaskina, da! :) Fine puter!

Eli Kristin sa...

Lekre puter med herlig pynt - og super gjenbruk! :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg for en tid tilbake. Jeg har bare kost meg her på bloggen din og leser og leser. Utrolig mye kreativt, fine bilder og tips om mye. Me like :D Har lagt deg til, for her kommer jeg tilbake!

Ha en fin torsdag!

duBedåre sa...

Så flotte puter du har sydd! Fantastiske bilder tar du også, særlig det i headinga! Helt nydelig, kunne godt hatt det hengende på veggen i stoooort format! Vil du fortelle hvor det er ifra?

Ha en flott søndag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails