torsdag 29. mars 2012

Lesetips til påsken

Påskenlektyren trenger nødvendigvis ikke ikke innebære krim.
Her er to bøker jeg vil anbefale hvis noen 
trenger lesetips.




"Solfuglen" av Christie Watson anbefales på det varmeste.
Den handler om 12 år gamle Blessing og oppveksten hennes i Nigeria, 
og om hvordan noen familier kan overleve nesten alt.

Boka satt i lenge etter at jeg var ferdig å lese den.






"Tirsdagdamene" av Monika Peetz innviterte meg med på
en litt anderledes pilgrimsferd sammen med fem venninner.
Underveis dukker en hemmelighet opp.




Disse selbuvottene har ligget lenge i håndarbeidskurven
og forlanger nå å få vise seg "på nettet".
De mumlet noe om forskjellsbehandling
og at de var lei av å vente på sitt øyeblikk i "the spotlight".
Regner med at det ikke blir flere votter før høsten har meldt sin ankomst.



4 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Så flotte votter! Klart de må frem i rampelyset. Gryteklutene var flotte også, dessuten en super måte å bruke opp restegarn på! ;)

Takker så mye for boktips, disse skal jeg notere meg. Venter nå på Camilla Läckberg sin siste (Englemakersken). Perfekt påskekrim av en av mine favorittforfattere! ;)

Ha en fin torsdag i nord! :D

Ingunn sa...

Boktips er godt å få. Takk skal du ha! Jeg begynte å høre på Øya av Victoria Hislop i går. Den fenga med en gang.
Fine selbuvotter! Klart de måtte fram i lyset.

God påske!

Snertne sneller og små nøster sa...

Jeg var på biblioteket i går, og lånte meg bok til påska - og det ble ikke krim :-)

Kjempefine votter!

God påske - klem Siv

Randis side sa...

Titter innom for å ønske deg og dine en riktig god påske! Takk for boktips!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails