fredag 27. april 2012

"Det er mye som kjem fram når snøen forsvinn.."


Hadde snøen ligget over diverse lager med garn og 
andre håndarbeidsmaterialer,
hadde jeg nok gruet meg for snøsmeltinga.
For mengden av det som dukker opp når jeg tar en titt i skuffer og skap,
tåler nesten ikke dagens lys.....




Derfor har  jeg er kommet litt i "siget" med å bruke 
materiell jeg allerede har liggende i skuffer og skap.




Denne duken har blitt til av gamle herreskjorter.
Stoffene er skikkelig myke etter utallige runder i vaskemaskinen.



Har skåret opp flere lapper til neste prosjekt,
så fortsettelse følger:)




Disse pulsvarmerne har ligget ferdig til modning i håndarbeidskurven 
i over et år.
Nå er det på tide at de får komme fram i lyset.
Har heklet de av dobbelt  Cashmere light fra Gepard.
Et utrolig mykt og lett garn.


God helg:)

4 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Lekker og myk herreskjorteduk.
Fin gjenbruk.
Ha ei god helg!

Restegarn i Nord sa...

Ja du "fant" virkelig mye fint under snyen du:)
Så artig -en flott duk av herreskjorter. Og puslvarmerne får du nok bruk for enda ei stund.
Ei finfin helg til deg:)

Ingunn sa...

For en fin duk! Snakk om gjenbruk med stil!
Lekre pulsvarmere! Klart de måtte få komme fram i lyset.

Riktig fin helg ønskes deg!

BrittB sa...

Duken ble kjempefin! Deilig med pulsvarmere enda ei stund her i nord, de du viser fram er var jo veldig søte! Koselig blogg du har, har lagt meg til som følger. Ha en fortsatt fin 1.mai! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails