søndag 22. april 2012

Hjelp, en UFO!!!


Hadde aldri trodd at jeg skulle ha noen UFOer 
liggende, for vanligvis gjør jeg bestandig ferdig
før jeg starter på neste prosjekt.

Under opprydding i diverse garnposer
dukket to par pulsvarmere overraskende opp.



Disse pulsvarmerne er mitt første "hakke-prosjekt".
Har brukt tynn alpakka.
De kan være grei å bruke mens vi her nord venter på at 
vinteren skal slippe taket.


Værgudene har virkelig vært på nordlendingenes side den siste uka,
men nå ønsker jeg regn for å få fortgang på snøsmeltinga.
Det går litt for sakte når nettene er så kalde.


"Havblikk"




Etter å ha nytt godværet ute store deler av dagen,
smaker "Verdens beste fiskesuppe" 
med nybakt brød og god hvitvin
himmelsk.
Oppskrifta er hentet hos
Hun har den beste matbloggen jeg vet om.

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Så vakkert det er hos dere! Jeg hadde nok nytt den snøen og mulige skiturer i mange uker til uten å ønske meg regn.
Fiskesuppa ser veldig god ut. Jeg liker også Trines matblogg. Morsomt med hakka pulsvarmere. Det har jeg aldri prøvd.

Ha en strålende søndag!

Snertne sneller og små nøster sa...

så flink du er som ikke har ufoer :-) Jeg har blitt flinkere jeg også ;-) Har ikke kommet lengre enn at jeg har sett en instruksjonsvideo om hakking på Youtube - det blir vel en gang :-))

Ha det godt - klem Siv

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails