søndag 8. april 2012

Lyst å bli med meg på tur i godværet?




Etter dager med snø, snø og
atter snø, slo været helt om.


I dag våkna vi til måkeskrik, solskinn og drypping fra taket.



Da var det bare å hive på seg klærne 
og komme seg ut for å nyyyyte.


 Et rent "jomfruelig" landskap
etter all nysnøen..




Ikke ille med dager som dette:)



Skiene mine ble med på hytta,
men de står til pynt.
Er ikke av de som er født med ski på bena,
kan rusle små turer men er glad når jeg slipper.....



Da er det mye bedre å kose seg i hytteveggen med
et stort påskekryssord
etter en lang tur ute i godværet.

Fortsatt god påske!

4 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Ja, jeg blir gjerne med på tur i godværet :-) Vi har hatt lite av sorten i påska vi også, og bare kommet oss ut noen få turer innimellom snøføykene.

Skiene har stått godt hjemme i garasjen, men jeg har vært fremme med skøytene mine, og det var artig det :-D

Ha det godt - klem Siv

Mayen sa...

Ski gjør seg godt som pynt også! Er heller ikke født med ski på beina, og takk og lov for det! Da er man nemlig utrolig flink til de små gleder: Kryssord, en kopp te, ei god bok..for man har aldri dårlig samvittighet for at man ikke raser avgårde på finværsdager ;o)

Ingunn sa...

Jeg melder meg også på tur i det fine landskapet. Jeg koser meg med å se på bilder fra hele landet, og du har det vakkert rundt deg. Tror nok jeg hadde tatt en skitur i det fine været, men jeg er jo ekstra glad i å gå på ski da. Det er ikke noe stress, men ren fornøyelse.

Ha ei fortsatt fin uke!

ajende sa...

For noen vakre bilder du deler med oss...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails