lørdag 2. juni 2012

Fremgang på flere fronter

Etter å ha tilbragt flere dager med selskap av paprirlommetørkler, halspastiller
 og nesespray mens regn og sludd hadde overtatt landsdelen,
lettet forkjølelsen nok til at jeg kom meg på konsert:)




 Jørn Hoel og Steinar Albrigsten sørget for rene mimrekonserten:)
Dessuten blir de ikke akkurat mindre populære av å være fra Tromsø.. 



Neste mann på scenen var Kim Larsen,
og han skuffet så absolutt ikke heller..
Det var morsomt å observere de mange lett gråhårete mennene 
(og kvinnene) som ble som 
20-åringer igjen etter hvert som de gode, gamle hitene ble framført.




Kim Larsen selv så ikke ut til å ha forandret seg noe 
på alle disse årene som har gått:)
66 år og still going strong!
Selv fikk jeg følgende kommentar fra datter og sønn 
da jeg fortalt hvem som skulle spille på konserten:
"Kim Larsen? Kem e det?"

Der og da følte jeg meg skikkelig gammel...


Ikke bare var forkjølelsen blitt bedre,
men værgudene smilte også til oss.
Tror nok de hadde litt dårlig samvittighet
etter å ha sabotert Pinsehelga for oss her nord
med regn, vind, sludd og snø.

Da konserten var over,
kunne vi kjøre hjem i midnattsol:)
På et øyeblikk var mange dager med "skitvær" glemt
og vi var i gang med å legge planer for en god ,varm sommer:)
Evige optimister som vi er:)


Et par sokker er ferdige. Får aldri for mange sokker!
Dette paret er strikket i sokkegarn fra Coop. 
Husker ikke navnet, men garnet er mykt og lett å strikke med.

6 kommentarer:

ajende sa...

Ja,det var nå en skulle vært der nord. Men reiser om 2 uker. Fine de sokkene dine var.

Ingunn sa...

66 år er da ingen alder! Det fyller jeg i begynnelsen av juli, og har ikke tenkt å holde det hemmelig! Den konserten skulle jeg gjerne hørt......
Det sokkegarnet fra Coopen er kjempegodt å strikke med og er billig også, så det skal bli spennende å se hvordan det er i bruk.

Ha en fin lørdagskveld!

BrittB sa...

Fint med slike mimre-konserter, Kim Larsen har mange fine låter. Det ble spilt MYE Kim Larsen i sin tid :-)

Bente's sa...

Så bra du kom deg igjen og fikk nytt "gamle helter"... e jo så bra musikk fra disse karene.
Varm sommer er bestilt for hele landet i år - så du får gjøre deg klar te nyte.
Bente

Stubbetufsa sa...

Æ sko jo ha vært dær!

Mayen sa...

Va du også der? Ikkje har æ grått hår eller blitt hårlaus som gutta.. men synge kan dem fortsatt etter alle disse årene ;o)Både dem fra nedi dalen og dansken!!Gu kor deilig det har vært i helga, og dem love godvær videre i uka...Syng at æ må være hjemme pga streik i skolan..(så du lygekrysset på ryggen?) Ha ei fin uke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails