mandag 25. juni 2012

Langt inni tyttebærskauen....


Jeg er endelig hjemme igjen etter ei uke 
på Østlandet.



Uka ble tilbragt i Hedemarks dype skoger.




Naturen var nydelig,
men som den innbarka nordlendingen jeg er,
savnet jeg etterhvert lukta av salt sjø.
Nesten så jeg savnet måsen også,
men bare nesten....



Uka var hektisk,
så det var ikke mye tid til håndarbeid.
Men etter å ha vært hjemme noen dager,
har jeg fått strikket ferdig disse russesokkene.



Disse har et litt anderledes mønster enn de typiske russesokkene.
Dette mønstret heter Hjertesokker
str 6 år.
Fant mønsteret i et pt-hefte.
Husker ikke hvilket nummer, men det vat et hefte med kun votter og sokker...

Og garnlagret mitt minker fortsatt:)

Sett fra undersiden.

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Kjempefint mønster på de sokkene! Slike skulle jeg gjerne ha strikka. Vet du
hvor mønsteret finnes?

Ha en strålende ettermiddag!

BrittB sa...

"Bortebra, men hjemme best"- er det noe som heter, sikkert mye sant i det! :-)
Jeg liker også mønsteret på de sokkene veldig godt! Tar gjerne imot tips om hvor mønster kan skaffes! ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails