tirsdag 5. juni 2012

Skulle bare...

Jeg skulle bare rusle meg en liten tur litt opp lia,
men ting endret seg underveis:)

For jeg fant så ut at jeg bare skulle gå til neste høyde,
så hvile meg litt før jeg gikk ned igjen.

Men etter å ha hvilt litt skulle jeg bare gå litt videre,
og så videre,
og så videre,
og langt om lenge var jeg på toppen:)




Utsikta over Kvalsundet, Ringvassøya og 
Kvaløya var utrolig.
Det er ikke hver dag man kan tilbringe hele formiddagen
på fjellet i strålende solskinn og nesten vindstille,
så jeg passet på å lade batteriene mine fult opp.






Turkompisen min så ikke ut til 
å bli sliten.
Det samme kunne ikke sies om meg,
men heldigvis merket jeg ikke hvor sliten jeg var,
før jeg var nesten nede igjen...




Resten av dagen ble tilbragt i full avslapping
i godstolen.



Jeg har fått dilla på ankelsokker.

Disse ankelsokkene fant jeg hos Drops Design.
Det tok bare et øyeblikk å strikke disse.
Brukte Merino extra fine
fra Drops.
Et utrolig mykt og flott garn.



Perfekte sommersokker:)

Oversikten over følgerne av bloggen min
fungerer ikke.
Har noen peiling på hvordan man løser dette?

4 kommentarer:

Mayen sa...

Hadde lignende problem i helga, gikk på utforming, åpna sjekka at innstillinger var riktig og trykket : "lagre endringer". (Gjorde ingen endringer, bare lot som, og da virka det igjen).

Ingunn sa...

Skulle gjerne vært med deg på den turen! Fint vær, vakker natur....
Lekre sokker du har strikka! Nydelig farge på garnet.

Ønsker deg en fin tirsdagskveld!

BrittB sa...

Så bra at du nyter det gode været vi har nå om dagen! Det er jo så befriende deilig å gå turer i fjellet, spesielt med slik flott utsikt! :-)
Jeg er straks klar for en liten kveldstur til vardene. Må nyte den deilige kveldssola!

Restegarn i Nord sa...

Så hærlig med en fjelltur i det nydelige været -og utsikten er upåklagelig!
Ser ut til at sommeren har forlatt oss for en stund, men vi får tro den snart er tilbake igjen:)
Flotte ankelsokka!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails