søndag 8. juli 2012

DRITTLEI.....

Beklager språket,
men nå har jeg fått nok!
Dag etter dag har jeg tenkt;
kanskje i dag
eller kanskje i morgen.
Men den gang ei!

Sommeren har rett og slett bestemt seg for å utebli i år.

Den kommer på en snarvisitt en dag,
for så å gjemme seg bort i lavt skydekke og regn
i mange dager...
Temperaturer rundt 12 grader gir ikke mye sommerfølelse,
og når temperaturen plutselig viser kun ett siffer er det krise!!!!!




Så for å få noe annet å tenke på har jeg heklet nok et par 
babyconverse.
Disse er en gave til babyen til ei venninne av min datter.




Og mens jeg har heklet,
har lydboka 
"Anger"
av Arnaldur Indridason
holdt meg med selskap.
God islandsk krim.

Bedre å bruke frustrasjonen på å løse krim
enn å forbanne værgudene;)

Så her sitter jeg og venter
for
kanskje i morgen.......

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Uff, da! Været får vi ikke gjort noe med sies det, men av og til er det lov å klage litt.
Jeg hører på Jahn Teigens Optimist i bilen og blir alltid oppmuntra av sangene hans.
Gråvær her også, men faktisk 20 grader.
Mager trøst kanskje, men bakom skyen er himmelen alltid blå!

Ønsker deg en fin søndag!

Og babyskoene var kjempefine!

Klem sørfra

Mayen sa...

Som bestemor sa: Det e ikkje korsen man har det, men korsen man tar det.. Og like lurt å gjøre noe kreativt inne når man ikkje føler seg fristet til en tur ut.. Æ synes været e helt fint, men så e det jo lettere å jobbe ute med maling og støyping når det blåser litt. Malinga tørke fortere og lukta riv ikkje så mye i nesen.. Håpe skydekket blir borte snart så du får brukt shortsen ;o)

Snertne sneller og små nøster sa...

Skjønner hva du mener.... Nå er jo jeg så heldig at jeg har mange uker avspasering/ferie, så jeg har sjansen til å kunne benytte meg av dagene som er (om du skjønner hva jeg mener). Her er det øsepøseregn i dag, men jeg klarer ikke å gi opp håpet om at sommeren plutselig er her for fullt. Det er enda et par uker til gemalen går ut i ferie, og vi pleier å være veldig heldige med været da - har uten unntak sen ferie.

Tøffe converse - kan tenke meg at venninna blir glad :-D

Ha det godt - klem Siv

BrittB sa...

Skal i gang med en annen bok av samme forfatter. Myren. Blir spennende! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails