torsdag 26. juli 2012

Mellom regnbygene


Her i Tromsø, som så mange andre steder i landet,
har regnet høljet ned.
Ei stund var det like før jeg gjorde som Noa
og startet  å bygge meg en båt,
for mengdene som kom ned fra oven lignet
mistenkelig mye på
syndefloden...

For ikke å forgå av kjedsomhet har jeg strikket
et vottepar.
Mønsteret fant jeg som så mange ganger før hos
Drops design.
Jeg endret litt på oppskrifta
(kortet ned på mansjetten).
Perfekte damevotter strikket på pinner 2,5,
garn Silja,
 nok en gang fra mitt sakte minkende garnlager.






Nå håper jeg at regnet roer seg litt
så vi kan nyte noen sommerkvelder som denne 
før høsten er her....

6 kommentarer:

Lene - The knitting needle sa...

Det var kjempe fine:)

Edny sine puslerier sa...

For noen nydelige votter!! Jeg har funnet ut at været kan vi ikke gjøre noe med, -dessverre.. Vi får heller bruke tiden til kreative sysler;)

Stubbetufsa sa...

Skjønne votter!
Og været kommer og går, d.v.s. vær har vi alltid, men det varierer...
(Så vanskelig det var å få sagt det, da!)

Frøken Lykkelig sa...

Nydelig fine votter !!! Tror jeg prøve meg på noen sånne en gang.... Er fremdeles litt skremt av disse mønstrene ;)

Ingunn sa...

Først av alt: Nydelige bilder! Vottene er også flotte! Jeg synes sommeren er ei fin strikketid både i sol og regn. Vi har hatt kjempefint vær i dag, men det blir mer regn utpå dag i morgen, dessverre.

Fortsatt god sommer!

Klem

BrittB sa...

Kjempefine votter du har strikka! Flott mønster og fargevalg (etter min smak) ! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails