mandag 27. august 2012

Driver dugg, faller regn..




Etter et regnskyll er det godt å ta en tur ut, 
kjenne på den friske lufta
og se seg nøye omkring.

Kameraet er ofte med meg på tur,
og etter en regnskur dukker nye motiv opp.

Marikåpe pyntet med "naturens glassperler".










"Perler på en snor".
Eller strå full av regndråper.




 Makrolinse skal garantert stå på ønskelista mi til jul:)

Nå skal jeg sette meg ned med nytt håndarbeid.
Mønsteret blir til underveis,
så denne gangen er jeg ekstra spent på resultatet.
Fortsettelse følger:) 

5 kommentarer:

Ingunn sa...

Nydelige bilder! Jeg er også så imponert over "krystallene" som samler seg i marikåpebladene. Det gjelder å ha øynene med seg, og kamera.

Ha en strålende dag! Her skinner sola!

Klem fra Ingunn

BrittB sa...

Kjempefine bilder!
Er spent på å se hvilket håndarbeidsprosjekt du har på gang! ;-)

karinanna sa...

Nydelige bilder, likte spesielt godt bildet "perler på snor" - nydelig.

Snertne sneller og små nøster sa...

Utrolig fine bilder :-) Jeg var også ute en dag og tok bilder av 'perler på snor' ;-)

Makrolinse er genialt, og jeg er så glad for at jeg har kjøpt meg :-D

Ha det godt - klem Siv

Strikk på trikk sa...

Takk for kommentar hos meg, godt at vi er flere om å ha store garnlagere :)

For noen utrolig flotte bilder du tar, skulle ønske jeg kunne fotografere like godt. Et fotokurs står høyt på listen min.

God helg til deg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails