onsdag 22. august 2012

Et lite livstegn på håndarbeidsfronten

Det har nesten stått helt stille på håndarbeidsfronten.
Mangel på energi og håndarbeidslyst,
samt vonde armer har vært årsaken.


Disse ankelsokkene er det eneste jeg har å vise til,
men jeg håper at arbeidslysten snart kommer tilbake.
Så nå er jeg på utkikk etter et håndarbeid som virkelig kan 
inspirere og gi ny "driv".


Uansett er ikke et par ankelsokker å forakte.
Kan nemlig ikke få nok av disse.

Har strikket disse i Merino Extra fine fra Drops. 
Mønsteret er mitt eget.
Perfekte til å varme føttene utover høsten:)

3 kommentarer:

BrittB sa...

Det ser deilig ut med gode ankelsokker, fine farger!
Har ikke strikka lester på leeeenge, men nå kjenner jeg at inspirasjonen kommer krypende! Takk! :-)

Restegarn i Nord sa...

Kjempeflotte sokka,. greie å ta på hjemme og greie å putte i veska når man skal bort! Sånne har vi alltid bruk for.

Line Kristine sa...

Kjempefine! Har du lyst til å dele oppskriften?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails